Oferuję wykonanie profesjonalnych zdjęć wizerunkowych do CV, na portale społecznościowe (takie jak: LinkedIn, Xing czy Goldenline), a także do materiałów reklamowych i prasowych.
W zależności od potrzeb, przy kadrowaniu uwzględniam także miejsce na wstawienie tekstu.
Portrety mogę być wykonane na gładkim, jednolitym tle (dysponuję przenośnym studiem fotograficznym), przy wykorzystaniu naturalnych wnętrz firmy lub w plenerze.
Zdjęcia mogą mieć różny charakter: bardziej formalne lub nieco luźniejsze.
Czas trwania zależy przede wszystkim od liczby zdjęć. Sesja może potrwać od kilkunastu do kilkudziesięciu minut. Czas się wydłuża w przypadku zmiany stylizacji / ubioru.
Do ujednolicenia wizerunku pracowników najlepiej posłuży nam jednolite, gładkie tło. Dobrze jest rozważyć podobny strój albo przynajmniej zbliżoną jego kolorystykę.
Tutaj także dobrze sprawdza się jednolite tło. Strój zależy od efektu, jaki chcemy uzyskać: ujednolicony ubiór podkreśla zespołowy charakter pracy, różnorodny – pokazuje zróżnicowanie i indywidualne podejście do pracy.
Portret biznesowy powinien pokazywać energię, zaangażowanie. Dobrze jest przyjść wypoczętym, bez cieni pod oczami (choć te można usunąć podczas obróbki zdjęcia), z pozytywnym nastawieniem. Dla wielu osób najlepszą porą są godziny przedpołudniowe, np. 10-ta rano i tuż po południu. Nie znaczy to jednak, że w innym czasie sesja będzie mniej udana. Jest to bardzo często kwestia indywidualna. Jeżeli sesja planowana jest w plenerze bardzo ważnym czynnikiem będzie pogoda.
Strój: najlepiej bez pasków i wzorków. Gładkie marynarki, koszule i bluzki nie układają się potem w dziwne wzory na zdjęciu, a wygniecenia można łatwo „wyprasować” w czasie obróbki komputerowej.
Włosy: dobrze jest przyjść po spotkaniu z ulubionym fryzjerem. Dobra fryzura nie tylko wychodzi po prostu dobrze na zdjęciach, ale i ma wpływ na nastrój fotografowanej osoby 🙂